Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 23 decembrie 2012

B is for Bread

Paine de casa din grau integral. Anul trecut am primti cadou de la bunica mea o masina de facut paine si o folosesc cel putin la fiecare sfarsit de saptamana. Intr-o ora jumatate miroase in casa a paine calda si pufoasa. Ce poate fi mai bun decat paine de casa calda cu ulei de masline? Azi am ascultat colinde, am stat la lumina brazilor, am gatit(cozonac si am fiert sarmale si am facut turta dulce) si am baut cafea cu lapte si ceai, am impachetat cadouri...Azi a fost o zi perfecta. Sper ca tie iti e cald si esti satula minunea mea. 

bradul din dormitor


Bradul din sufragerie prin mormanul de lucruri ce trebuiesc asezate, impachetate, oferite...In fata lui am un suport pentru rufe sa nu vandalizeze Pipin bradul. Cainii sunt mult mai pretentiosi ca noi (bradul din dormitor e din plastic si nu a prezentat nici un interes pentru catel, in schimb acesta adevarat il fascineaza).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...