Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 25 decembrie 2012

Craciun cu bucurie

Craciunul trebuie sa fie insotit de oamenii dragi sufletului tau si de tot ceea ce te bucura si iti face placere . Craciunul trebuie sa fie plin de bucurie si lumina, si de un pic de odihna (nu imi place leneveala si nici relaxare, nici stat degeaba)-odihna e ceea ce primim dupa munca cand timpul curge mai lent si avem timp de Dumnezeu, de ceilalti, de noi. Timp sa fim noi, sa ne auzim, sa ne vedem, sa ne zambim. Sper ca sub brad fiecare a primit exact ce avea nevoie. Si ca in aceste zile nu sunt copii tristi sau oameni singuri si bolnavi. Craciunul inseamna poate sa deschidem usa hanului unei fecioare care va naste un mantuitor. Sa avem puterea sa ii primim in liniste, fara fast sa nu trezim pruncul ce doarme. Sa incercam sa fim in tacere frumosi pentru ca azi...printre brazi, mosi craciuni, colinde, cadouri, mese cu prieteni azi sarbatorim un copil mic si nu se cade sa facem prea mare zgomot...Un Craciun de poveste tuturor! Si in special copiilor rataciti prin lume...



4 comentarii:

  1. Vai, prima poza e absolut perfecta! :X
    Sosete de lana si Shuba culcusit langa tine :X ...
    Mi-e dor de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos ai scris...."Craciunul inseamna poate sa deschidem usa hanului unei fecioare care va naste un mantuitor". Da, sa stii ca am inceput sa citesc din arhiva ta...si imi place tare mult, draga mea Anca draga!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia multumesc... Eu te citesc de muuult, cu multa bucurie:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...