Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 9 decembrie 2012

Alegeri-care iti schimba viata

sursa:google
Azi ne alegem conducatorii. Se spune ca fiecare popor are conducatorii pe care ii merita. Daca noi...daca eu, daca tu, daca fiecare dintre noi ne-am schimba, daca am fi responsabili pentru noi si pentru ceilalti si nu am mai trai din inertie. Daca noua ne-ar pasa si nu am incerca sa-i furam fratelui nostru palaria, daca am avea bun simt si responsabilitate sociala, daca nu ne-am bate pentru locurile de parcare, daca am recicla, daca am consuma constient, daca nu ne-am baga in fata altora in trafic, daca am cumpara mai putin, daca am petrece timp plimbandu-ne pe afara si nu prin mall-uri, daca am ridica ochii spre cer si nu i-am mai tine incrancenati spre pamant, daca am invata sa zambim, daca am inchide televizoarele si am refuza sa privim scandalurile pseudo-vedetelor, daca am fi mai umani si nu am conta numai noi ci si ceilalti, daca scopul nostru in viata nu ar fi sa adunam cat mai mult, infinit mai mult ne trebuie noua si familiilor noastre, daca am avea un pic de ragaz printre joburi, cumparaturi si televizor poate nu am accepta listele electorale care ni se propun. Daca noi ne-am schimba in fiecare zi putin cate putin, daca am avea macar un zambet pentru oamenii din fata noastra, viata ne-ar deveni mai simpla si mai buna.
PS Am fost in inchisoarea de la Sighet...nu ceusescu ii chinuia pe oamenii aia, nu el le rupea oasele, nu el ii schingiuia, ci parintii si fratii nostri care se intorceau acasa la caldura, cu leafa pentru munca depusa, imbratisandu-si copiii si nevestele. Daca noi din momentul asta i-am vedea pe cei din fata si din jurul nostru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...