Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 decembrie 2012

A venit decembrieeee...

Decembrie este luna mea preferata si cred a muuultor dintre noi. Imi place pentru ca are multe sarbatori, pentru ca strazile si casele sunt impodobite, pentru brad, portocale, ceai, miros de ceva bun care tocmai se face, pentru ca oamenii zambesc, se grabesc acasa, pentru ca ti se ureaza sarbatori fericite, pentru ca avem timp de noi si de ceilalti, pentru ca momentele capata importanta si nu trec neobservate spre a nu se mai intoarce niciodata. Imi place pentru cadourile pe care le fac si cele pe care le primesc, pentru micile bucurii si prostioare, pentru ca suntem umani mai mult, suntem mai buni, mai ingaduitori, gatim mai mult, stam impreuna mai mult, ne rugam mai mult, visam mai mult... Si cel mai mult din toate imi place cand ninge.
Asa ca pentru proiectul de sambata asta trebuia ceva care sa ninga...si ninge intr-un peisaj de iarna ce va deveni ceas (cand ii voi atasa si mecanismul). Imaginea e luata dintr-o carticica nemteasca si adaptata. Shuba m-a ajutat plin de zel pe tot parcursul transformarii ceainicului din placaj intr-un ceas de basm (asa e el harnic, si nu poate sta degeaba o clipa:d)
Un decembrie plin de caldura, lumina si fulgi sa avem!



3 comentarii:

  1. Ce frumos ti-a iesit!
    Ai mai facut ceasul ?
    "Shuba m-a ajutat plin de zel pe tot parcursul transformarii ceainicului din placaj intr-un ceas de basm (asa e el harnic, si nu poate sta degeaba o clipa:d)"
    :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu i-am mai pus mecanism, il agat intr-un cui cand vine Craciunul:)

      Ștergere
  2. Dar forma de ceainic tot lui Shuba se datorează sau... E traforat?
    E minunat, minunat, minunat. Nu am mai văzut niciodată o decorațiune de Sărbători atât de caldă și.. Cu poveste în ea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...