Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 14 octombrie 2012

Proiectul de sambata-comoda shabby chic-tot tehnica servetelului


 Acesta este un proiect mai amplu...de 3 sambete. Aveam o comoda sinistra din pal maro-galbui (cred ca ii spune stejar la aceasta culoare nefericita). Este foarte solida si usor de folosit asa ca m-am tot gandit cum sa o transform sa se integreze in peisaj si sa fie si frumoasa. La inceput ma gandeam sa-i cumpar fete la sertare din pal colorat, dar cred ca am gasit solutia ideala - o comoda shabby-chic:D. A durat atat pentru ca a trebuit sa fie vopsita in 2 straturi, iar sertarele inca se mai usuca in uscator. Sper ca sambata viitoare sa fie finalizata. Pana atunci niste poze in timpul procesului... Am dat-o cu 2 straturi de vopsea alba obisnuita de lemn (cred ca era mai unifirm daca o glaspapiram inainte si astfel vopseaua adera mai bine, dar e bine de stiut pentru data viitoare), si apoi am glaspapirat-o cu 2 foi de glaspapir pe alocuri acolo unde voiam sa-i dau aspect de vechi - glaspapirul mare, cu fire ca zaharul este foarte bun, cel fin l-am folosit la glaspapirat peste trandafiri pentru a-i integra mai bine. Mie imi place foarte tare - e feminina si dulce (sa mai spun ca am carat aceste servetele din vacanta la Roma in poseta?). Abia astept sa o termin sa vad cum iese.











2 comentarii:

  1. Felicitari!Cum reusesti sa decupezi perfect tradafirii?Ma gandesc si eu sa fac ceva asemanator dar mi-e teama ca nu voi putea decupa calumea....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Ii decupez cu un foarfece mic pentru unghii:d, din servetelul intreg si abia dupa desfac cele 3foite si o aleg pe cea cu model...dar nu conteaza asa de tare cred pentru ca poti itnerveni si apoi:cu pensonul cand lipesti se poate rupe surplusul, sau cu glaspapirul uniformizezei. Ca sfat - decupeaza-i intai pe toti de pe o fata si abia apoi ii lipesti. Spor! (P.S. nici eu nu-s decat o novice, unele proiecte mi-au iesit mai bine, altele mai rau, dar comoda este frumoasa, si ma bucura incat ma gandeam :D sa vopsesc si celelalte piese de mobilier)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...