Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 27 octombrie 2012

Cartea saptamanii "Scrisori Caterinei"

Am cumprat aceasta carte pentru o prietena. Am frunzarit-o si mi-a placut-pastreaza un ton echilibrat, frumos, firesc ca o poveste care vorbeste din bucuria de a povesti ceva trait cuiva drag si nu din placerea de a se auzi. Sunt sfaturile unui tata catre fiica lui ce urmeaza sa se casatoreasca, asa ca abordeaza acest subiect cu precadere, si altele despre viata de adult in special.
"Casatoria reusita poate sa fie "construita in cer", insa in realiate seamana mai mult cu jucariile stricate pe care le armonizeaza cineva sinur, cand adaugand, cand ridicand, cand taind, cand egaland, cand completand, pana ajunge sa dea nastere la ceva frumos care sa-i ofere bucurie pentru totdeauna"
"La fiecare persoana, pe care am cunoscut-o bine, constatam ca unele din dezavantajele sale constituie pretul pe care l-a platit pentru dobandirea calitatilor pe care le are."
...Sa nu te imprumuti usor! Ii vad din cand in cand pe acesti oameni fara minte rugandu-se pentru un ajutor financiar in plus, pentru ca pur si simplu au cazut in isteria care domneste in jurul nostru si au cumparat peste puterile lor. Apoi, ametiti de acest cerc vicios, cauta sa aiba in posesia lor cat mai multe si tin strans de ele, astfel incat valorile adevarate ale vietii le scapa printre degete.
Din acest motiv, limiteaza-te la strictul necesar. Nu-i lasa pe trambitatorii pietei sa-ti strice dispozitia. Sa te bucuri si sa valorifici pana la capat ceea ce ai si sa ignori ceea ce inca nu poti dobandi."

Un comentariu:

  1. Atât de frumoasă cartea aceasta a pastorului Charlie!!! La fel de frumoasă și folositoare e și cea care cuprinde scrisorile pentru băiatul lui, "Scrisori către Filip".

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...