Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 4 august 2012

scaunel reconditionat

am vazut zilele trecute la  http://laurafrunza.com/2012/07/31/scaunel-reconditionat-cu-tehnica-servetelului/ o reconditionare miraculoasa a unui scaunel vechi. Si cum parintii mei au unul indentic care statea parasit dupa usa la bucatarie am hotarat sa urmez exemplul si sa ii pun hainute noi.


Am fost la magazinul meu preferat cu materiale pentru hobby uri de pe Independentei in Iasi si mi-am cumparat lipici special pentru tehnica servetelului, care miroase a aracet, arata a aracet, se comporta ca un aracet deci probabil ca este un aracet. Cei novici ca mine pot folosi aracet si un servetel pe care il au prin casa pana se obisnuiesc cu tehnica. E foarte simplu, tot ce trebuie sa faci este sa decupezi si sa dau cu lipici suprafata, apoi pui decupajul si cu pensonul muiat in lipici fixezi dinspre interiorul decupajului inspre margini cu miscari usoare . Si servetelele au sigur 3 straturi:D, eu eram sigura ca ale mele au numai 2, si am lipit 2 straturi si acelea arata ca niste abtibilduri lipite si nu ca niste imagini perfect integrate. La sfarsit arata...asa

6 comentarii:

  1. Anca, unde mai exact se afla magazinul asta? Poti sa-mi dai un reper, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din statia de autobuz de pe Independentei, vis a vis de Biserica de la Spitalul Sf Spiridon, treci de primul bloc turn spre Tg Cucu, cel ce are un artizanat la parter, imediat dupa ce treci de bloc sunt niste scari care coboara si cand cobori te uiti spre stanga. Este bine aprovizionat si cu preturi mai bune decat altele de profil si domnul care vinde e de treaba si da explicatii.Daca nu ai inteles explicatiile, lasa-mi o adresa de mail si iti desenez o harta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, cred c-am inteles ... cred :D
    Scarile coboara pe langa fostul Bancpost? [acum e un supermarket nou acolo]
    Daca da, n-am coborat niciodata pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fix pe acolo. Te cred:), e cam sinistru pe acolo cel putin prima data cand cobori.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Ghinduta colorata. Are multe imperfectiuni dar e haios, si acum are personalitate, nu e orice scaunel ci scaunelul cu ciuperci...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...