Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 28 august 2012

Reciclare cutie pantofi-organizare maieuri

eu sunt dezordonata - deja a devenit un laitmotiv cand ma descriu asa ca lupt cu asta. Daca la unii sa fii ordonat este ceva natural, pentru mine e o lupta continua. In pasi simpli sper sa reusesc sa potolesc haosul format de obiectele din jurul meu. Pentru ca am nenumarate cutii de papuci, eu ii tin intr-un dulap minune cu sertare si pur si simplu ii bag acolo, inchid sertarul si gataaa sunt la locul lor, am hotarat sa le folosesc. As fi preferat sa folosesc cutii transparente de depozitare din plastic, dar pana sa investesc in ele incerc sa vad daca ma tin de treaba.



Prima idee de organizare - a maieurilor, care la mine stau prin toate colturile dulapului. Le-am rulat si le-am bagat in cutie, am taiat capacul si acum cand am nevoie de un maieu scot cutia si le si vad pe toate foarte bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...