Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 25 august 2012

ghiveci - tehnica servetelului


Eu sunt o persoana foarte delasatoare, am un milion de proiecte insa ori le incep si nu le mai termin, ori...le aman pentru cand voi avea timp. Nu stiu exact la ce ma refer cand imi spun "cand voi avea timp", poate pentru vremea cand voi iesi la pensie:)). Asa ca m-am hotarat sa ma apuc si sa finalizez un proiect cat de mic in fiecare sambata. Sambata asta este a trandafirilor "pictati"dupa instructiunile unei doamne pe youtube, sunt sute de tutoriale in care si cei mai neindemanateci ca mine pot invata pasii si a ghiveciului cu floarea soarelui de toamna. Trandafirii nu sunt cei mai reusiti, dar am in minte un proiect de transformare a unei comode banale de pal intr-una shaby-chic asa ca a trebuit sa incep de undeva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...