Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 28 august 2012

cutie creioane




imi plac mult rechizitele, si chiar si atunci cand sunt in vacanta, le cumpar, si le folosesc ori de cate ori am ocazia. imi plac creioanele colorate pentru ca pot desena diverse prostioare si marker-ele pentru ca evidentiaza asa frumos ideile importante sau scot in evidenta ce anume ar trebui memorat. Le folosesc la cursurile de la facultate si la caietul cu retete (de exemplu produsele de post sunt evidentiate cu albastru:) ca sa nu pierd vremea rasfoind tot caietul). intr-o zi am vazut la un magazin de cadouri niste seturi foarte simpatice de cosmetice pentru baie. Sa spun ca mie imi placea ambalajul pentru ca era din lemn alb...cu floricele roz? Cosmeticele le voi face cadou ambalate in altceva, iar cutia din lemn am folosit-o ca suport pentru creioanele, cariocile, stilourile...mele. M-am hotarat ca voi renunta la toate pixurile care nu sunt frumoase, le voi duce la servici, stilourile le voi face cadou (imi placeau foarte tare acum cativa ani) - imi ajunge unul si la toate foile pe care scriu cursuri sau diverse idei, rezumate din carti si le voi inlocui cu un caiet. Am tone de hartii indoite pe care am nu am rabdare sa le citesc, sau sunt desperecheate si nu le mai pot gasi intelesul. Sa mai spun ca am o colectie intreaga de agende unele vechi de cativa ani? Dar pe care le voi folosi pentru ceva maret pentru ca sunt frumoase? Ce nu folosesc se va duce la copii, iar cele frumoase sunt pentru a zambi cand le deschid ca sa scriu in ele, indiferent ce scriu - fie ca este un numar de telefon sau un gand, sau o idee citita undeva pana cand imi va trece prin minte formula care va revolutiona stiinta  . Eu cred ca obiectele sunt facute sa ne serveasca, nu sa ne devina idoli, asa ca, cu cat este mai frumos un obiect cu atat trebuie folosit mai des. Nu vreau sa mai tin lucruri de bune. Asta spune cumva ca ziua de azi nu e deajuns de buna pentru obiectul acesta si nici toate obiectele lumii nu fac cat o respiratie. Este o emisiune pe un post "Bunuri care ne consuma"...spune multe despre noi, cei ce "tinem" la obiecte.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...