Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 16 aprilie 2012

de Paste

google
Am fost la Inviere pe o ploaie torentiala, care a luat prin surprindere si pe credinciosi si pe preoti si a fost o proasta organizare, care ne-a incercat credinta. Nu am avut un sentiment de prea plin ci doar un fel de multumire caldicica ca am bifat si asta :(. Am fost vineri seara la Mitropolie, si...mi-am dat seama ca nu stiu de unde legatura dintre jertfa Lui Iisus si pacatele noastre. Procedeul prin care prin suferinta si moartea Sa ne-a mantuit de pacate. Asa ca am aflat :) . La evrei se aduceau jertfe animale pentru pacate. In momentul in care duceai un bou, tap, miel si-l jertfeai, era investit cu pacatele tale, el devenea tu, cel pe care-l omorai si-l ardeai si astfel, tu ramaneai un om nou si curat. Iisus a fost investit cu pacatele noastre, de asta si analogia cu mielul. El a fost jertfa noastra pentru pacate, pentru ca omul vechi sa devina om nou. Prin Impartasanie sangele nostru  devine sangele Lui Iisus, carnea noastra carnea Lui Iisus. Iisus a fost jertfa mea, eu L-am jertfit pentru pacatele mele. Pretul platit este astfel total. Nu am dus un miel L-am dus pe El la sacrificare. Un Paste cu bucurie, sa avem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...