Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 12 ianuarie 2012

Doamne azi iti ofer

google
Vis a vis de Banca Nationala, de Casa Cartii este o librarie a confesiunii catolice, Presa Buna cred ca se numeste. Am intrat si am luat un semn de carte care mi-a atras atentia. Un semn de carte cu o rugaciune care mie mi-a palcut foarte tare. Cred ca e buna ideea de a avea semne de carte cu rugaciuni, sau citate care ne misca, care en dau speranta, sau cu orice frumos,  pentru a ne aminti atunci cand citim sau invatam sa nu utiam de noi, de cei care suntem, dar din diverse motive uitam sau ne ascundem. Acesta suna asa:
 

"Vrei sa-mi iei mainile,
Doamne,
pentru a-i ajuta
pe aceia care au nevoie?
Doamne,
azi iti ofer mainile mele,
Vrei sa-mi iei picioarele mele,
Doamne,
pentru a ma conduce azi la aceia care
au nevoie de un prieten?
Doamne,
azi iti ofer picioarele mele.
Vrei sa-mi iei vocea mea,
Doamne,
pentru ca ceea ce vorbesc azi
sa fie pentru toti aceia
care au nevoie
de cuvantul tau de iubire?
Doamne,
iti ofer vocea mea.
Vrei sa-mi iei inima mea,
Doamne,
pentru oricine are
nevoie de un prieten?
Doamne,
azi iti ofer inima mea." (Fericita Tereza de Calcuta"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...