Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 11 decembrie 2011

o colinda superba, cantecel pentru copiii mici si mari

http://www.youtube.com/watch?v=nwzGFsOiuoY

impreuna cu o bucatica de prajitura cu gem de post, de pe vremea bunicilor si a mamicilor noastre :). e dulce calda numai potrivita pentru duminica seara cu colinde

3 comentarii:

  1. Da, prajitura copilariei mele. Si nu prea am vazut nici mancat la nimeni altundeva pana acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte foarte buna:), o fac in post si duc la serviciu si place tuturor:). E si foarte economica, buna de tot si aminteste de copilarie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Heeeei, asta e prajitura pe care mi-o facea bunica in copilarie !!
    Deasupra e aluat ras, nu-i asa?
    Daca da ... poate scrii candva reteta, as vrea s-o fac si eu! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...