Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 11 decembrie 2011

mos niculita


Mos Niculita a fost in anul acesta mai mult decat generos:). Ne-a adus muuulte daruri, si am putut si noi darui (in special prietenii care au contribuit cel mai mult si care fac gesturi frumoase pentru cei nevoiasi) cate un pachetel pentru fiecare batran al unui azil de oameni parasiti. Nu de obiecte aveau ei nevoie, ci de iubire, atentie, sau de cineva care sa-i asculte, dar pana vom putea oferi acestea le-am creat cateva minute de bucurie in emotia deschiderii pungii: oare ce este? am primit si eu multe cadouri, mai multe am cumparat si oferit :). Copiilor le-am luat in general "Prima mea carte de Craciun" pentru ca e frumos colorata, un set de globuri din gips care au culori si penson pentru a fi pictate, pe care le voi poza "inainte" si "dupa" (mi se pare un cadou foarte frumos mai ales ca poate fi pastrat si folosit ca si ornament de brad multi ani), sosete de casa impletite cu broscute.
O carte care imi place foarte tare este "Ghici Ghici ce voi desena aici?" Are cateva desene potrivite pentru 3-5ani, si versuri care le insotesc usor de memorat si distractive. Cred ca orice copil care are talent a desen (cum au toti copiii) ar trebui sa se joace cu ajutorul parintilor, a fratilor mai marisori cu creionul pe hartie si sa construiasca un arici, sau o gargarita. Pentru copiii carora le plac versurile se pot achizitiona si alte carti din colectie, absolut incantatoare. Un decembrie plin de speranta, luminite si fulgi sa avem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...