Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 31 decembrie 2011

La multi ani 2012!

Anul care a trecut mi-a adus multe:), unele frumoase, alte clipe mai tensionate, dar in genere toate au fost spre folosul meu si a celor din jur. In primul rand si cel mai important adopt un copil! Un copil care exista, care ma asteapta undeva si de care mi-e foarte dor si uneori teama cand aud de cate un copil tratat mai putin bine. Exista pentru ca, desi m-am dus initial sa aplic pentru a fi mama unui bebelus, m-am razgandit pe loc, cand am aflat ca de la 2 ani in sus din nefericire in tara noastra copiii nu mai sunt doriti, au aproape deloc sanse de a mai avea o familie. Sper din suflet sa fiu o mama buna, cea mai buna pentru copilul meu :). imi doresc sa vina mai repede si sa ne adaptam usor, sa il iubesc, sa am grija de el si sa ii aduc macar cate o bucurie si un zambet zilnic.
A fost un an in care mi-am reconfirmat ca am prieteni incredibili, cum nu mai are nimeni, pentru care sunt recunoscatoare:) si oameni care trec prin viata ta ca sa te faca mai bun, mai puternic, mai uman.
Un an in care am invatat sa ma plimb mai mult, sa ascult mai mult, sa fiu atenta cu ceilalti mai mult, sa ma rog mai mult, sa traiesc mai mult, sa gatesc mai mult (chiar si fara scop - de exemplu dulceata ), sa fiu bio mai mult sa fiu mai buna doar pentru ca pot.
Wish listele tuturor sa se implineasca :) si sa facem in noul an ceea ce nu am avut curaj, timp, initiativa sa facem in cel ce a trecut.
Un an fabulos 2012 sa avem!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...