Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 25 decembrie 2011

Craciun binecuvantat si plin de ninsoare

Aseara, stand la masa cu oameni dragi sufletului meu:), am inceput sa scriem pana pe 31 tot ce nu am facut anul acesta sau anii din urma si vom face in 2012. Am primit cadouri, colindatori:), ne-am pus dorinte:). A mea a fost sa ninga si iata ca ninge, timid si tacut dar ninge. Oriunde este copilul sufletului meu sper ca ii este cald, este satul si este iubit, sper ca la anul va deschide cadourile de sub brad si va adormi la mine in brate. Sper ca toti oamenii din lume au parte zilele astea de dragoste, lumina, sanatate, bucurie:). Sper ca toti copiii singuri isi vor gasi anul acesta mamicile si la anul vor fi de Craciun in familie. Si mai sper ca toti cei ce nu au aflat de bucuria nasterii Domnului in inima lor sa afle si sa gaseasca speranta, lumina si " acel impreuna cu", care inseamna lipsa de singuratate. Ninge, e liniste, se aud colinde, luminitele sunt aprinse si lumea pare un caleidoscop de fulgi. Oare cum traiau oamenii fara Iisus? Cat de singuri si fara speranta erau? Sa ne rugam pentru ca toti sa simta bucuria:), pentru ca nimeni nu mai e singur de cand Maria a auzit: "BUCURA-TE". Ar trebui sa nu deznadajduim niciodata, sa nu plangem sa nu ne enervam si suparam, pentru ca am auzit acel BUCURA-TE, ca ni s-a nascut nadejde. Un Craciun plin de lumina pentru cei bucurosi si pentru cei fara speranta

6 comentarii:

  1. Cat de frumos si de suflet ai scris:)ca aproape mi-au dat lacrimile...sunt si mai fericita ca esti prietena mea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, cat de mult a trecut pana ti-ai strans copilul in brate. Aproape 2 ani pana la Craciunul visat cu mica ta langa tine...Sper ca am inteles bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. 2.6ani, dar...ce copil minunat am si de Mos Nicolae va veni acasa de tot:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca Sf.Nicolae a fost tare darnic anul asta!:)

      Ștergere
    2. Cred ca deja te-ai gandit sa ii oferi ghetute pline, cum poate nu a avut pana acum, asa cum numai MAMA poate sa o faca! Imbratisari!

      Ștergere
    3. Cand o intreb ce vrei sa-ti aduc, zice "multe multe":)) (dulciuri va primi sigur) in rest...vreau sa o luam incetul cu incetul chiar daca tendinta este de a bombarda cu de toate, incerc sa ma temperez - de la nimic la multe multe dintr-o data nu e o idee buna; totul este nou pentru ea :). Ai dreptate - iubire, mangaiere, atentie, disponibilitate doar mama poate sa ofere;* Te imbratisez cu drag:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...