Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 28 noiembrie 2011

jurnalul

de multa vreme simt nevoia de a avea un jurnal. pentru perioade mai scurte sau mai lungi de timp am avut un jurnal, alteori am scris framantarile, visele, asteptarile in diverse caiete, agende unele mai frumoase, altele pline cu diverse insemnari fara legatura. am avut si un jurnal de rugaciune acum cativa ani dar in timp m-am pervertit si am renuntat la el. am avut jurnale in perioade mai tulburi ale relatiilor mele, la care odata cu omul am renuntat definitiv. Sunt 3 jurnale publicate la care ma raportez si pe care le recomand cu drag.





Primul pentru fetite si domnisoare clasa a3a -a7,8a, se numeste "Caietul cu scoarte rosii". E o carte din epoca comunista, dar modelul timid de copil, frumos si bun nu tine de perioada istorica. Cred ca dupa citirea lui multe domnisoare se vor apuca sa inceapa un jurnal in incercarea de a deveni copii si oameni mai buni. Se citeste in cateva ore.




 Alt jurnal este "Jurnalul"Oanei Pelea. E un om frumos, normal, cu framantari, aspiratii, rugaciuni. E normalitatea in care te regasesti, e palma peste ochi pentru mine care pun etichete si care am prejudecati despre vedete, cum ca nu ar putea fi profunde...uite ca ma insel. Ce bine! Ce surpriza placuta e acest jurnal. Nu se poate lasa din mana pana la sfarsit.



Al 3-lea jurnal e unul duhovnicesc "Spovedeanie neterminata" de Gena Geamanu. Am citit acest jurnal mult prea intim, plin de poticniri si de incercari, si m-a ajutat sa cresc. Sa simt ca mai sunt oameni care urla in pustiu, in care nu e liniste, care sunt sfasiati de lipsa de har, de Dumnezeu, de sens. E un jurnal al urcarii, al modului cum banalul din noi, in har devine frumos si bun si stralucitor si nu-si incape in piele.Devine liber.


Un comentariu:

  1. Am aflat abia acum un an despre Gena Geamănu, o știam pe măicuța Siluana doar de când e.. Măicuță.
    Un colind frumos care e și despre măicuța Siluana:):
    https://youtu.be/IVUZ9KLVw3Q

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...