Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 21 noiembrie 2011

IMAGINE THAT...

Imagine all...
Ne imaginam cum ar trebui sa fim ca femei, cum ar trebui sa aratam, cum ar trebui sa fim ca mame, ca sotii, ca femei de cariera. Ne imaginam casa in care am vrea sa traim, grupul in care sa socializam, vacanta perfecta, NE IMAGINAM VIATA, in care sa traim in timp ce viata trece pe langa noi, prin noi, peste noi. Noi amanam sa ne apucam cu mainile de ea pana apare oportunitatea perfecta pe care ne-o imaginam, si daca nu apare, ne imaginam cum ar fi fost daca...si daca am avea timp.
Traim pe masura imaginii pe care ne-o cream, despre noi si viata si pentru ca aceasta este intotdeauna mult prea mare pentru a ne incape, traim cu frustrarea perfectionistului care e doar mediocru. Alege sa nu fii mediocra in viata ta, alege sa o traiesti, sa o cunosti, sa o iubesti. Aici tu esti super starul.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...